II trimestri kokkuvõtted

Maarit

1. Ma õppisin kasutama uusi tööriistu ja järjepidavust.  Ajaloo ja tehnoloogia seos oli see, et tegime ajaloolisi esemeid.
2. Mind aitas õpetaja, klassikaaslased ja loogiline mõtlemine.
3. Mind  takistas tunne, et ma ei viitsi enam.
4. Pigem see ei arendanud mu koostöö oskust, sest pohiline oli ise rahulikult tööd teha.
5. Märkasin et koik on väga töökad ja abivalmid.
6. Alusta lõppeesmärki silmas pidades.-Ma alati mõtlesin, et milline ma tahaksin et see lõpuks välja tuleb.



Kenno


1.Ma õppisin kasutama lintlihvi. Seost nägin 3D kavandi puhul.

2.Mind aitas õppimisel Rainer.

3.Mind takistas õppimisel mitte miski.

4.See projekt minu arvates ei arendanud minu koostöö oskust.

5.Ma ei märganud midagi uut kaasõpilaste juures.

6.Mõtle võidan-võidad nt. mina aitasin sõpra ja sõber aitas mind
   Olen proaktiivne nt. tegelesin oma asjadega
   Alusta lõppeesmärki silmas pidades nt. ma teadsin juba alustades missugune see peab välja nägema

Robin

1. Ma õppisin kuidas kasutada lintlihvi ja freesi. Nägin seoseid ajaloo ja tehnoloogia vahel, seda Ateena partheoni ja kiilkirja puhul.
2. Mind aitas õppimisel õpetaja ja sõbrad.
3. Mind takistas luu lõhn ja vahepeal ka see hääl mida masinad tekitasid.
4. Ma rakendasin oma koostöö oskust aitasin ja nemad aitasid mind
5. Ma nägin, kõik olid oma tööga nii hoos, et keegi ei vaadanud ega seganud mind.
6. Mõtle võidan võidad, ole proaktiivne, seitse korda mõõda üks kord lõika, nt: aitasin sõpra ja tema aitas mind, valisin ise mis asja teha ja tegin, kui oli vaja mõõta või lõigata siis mitu korda enne lõikamist mõõtsin.


Eeva

1. Mina õppisin, kuidas õigesti viilida. Ajaloo ja tehnoloogia sisulist seost nägin selles, et me tegime ajaloolisi  esemeid.
2. Mind aitasid õppimisel  õpetaja ja sõbrad.
3. Mind takistas õppimisel see, et  ma olin väga kaua haige ja  mul oli raske pärast asju järgi teha.
4. Koostööoskust kahjuks see projekt ei arendanud, kuna selles töös pidin rohkem töötama iseseisvalt.
5. Mina nägin ainult seda, et kõik olid sõbralikud ja hoolsad .
6. Ole proaktiivne - tegelesin ainult enda planeeritud asjadega, sea esmatähtis esikohale - kui ma sain terveks, siis kohe leidsin aja, et selle valmis teha , alusta lõppeesmärki silma pidades - kuigi olin haige, aga sain töö õigeks ajaks valmis .


Kermo

1. Mina õppisin rohkem tööriistu kasutama. Ma nägin ajaloo ja tehnoloogia vahel huvitavaid esemeid.
2. Mind aitas õppimisel õpetaja ja sõbrad.
3. Mind takistas rääkimine ja niisama passimine.
4. Selles projektis ei arenenud minu koostööoskus.
5. Midagi erilist, ainult see, et kõik olid lõbusamad
6. Mõtle- võidan näiteks mina, aitasin sõpra ja sõber aitas mind.Olen proaktiivne näiteks tegelesin oma asjadega. Alustatud lõppeesmärki silmas pidades näiteks ma mõtlesin juba milline mu töö välja tuleb.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Eeva_kreeka riietus

Arheoloogilise eseme replikatsioon_Kermo

Robini_nuga