Näidendi projekti kokkuvõtted
Maarit
1. Ma õppisin Vana-Kreeka kohta: jumalatest, jumalannadest, Trooja sõjast jms.
2. Teiste juures märkasin seda kui hästi keegi näidelda suutis. Mõned lausa üllatasid.
3. a) Minu arust õnnestus koostöö enam-vähem.
b) Minul kui ka mõnel veel oleksid võinud sõnad paremini peas olla.
c) Eredaim mälestus on äkki riietele templite tegemine.
4. a) Ma aitasin teistele riideid teha ja andsin nii palju nõu kui oskasin ja kui küsiti.
b) Ma oleksin võinud kohe esimesel korral oma lina kaasa võtta võib-olla oleksin saanud kedagi veel aidata.
5. Alusta lõppeesmärki silmas pidades- nt kui tegin kitooni siis teadsin koguaeg milline ma tahan et see välja tuleb.
Ole proaktiivne- tegin nii palju ise kui võimalik.
Sea esmatähtis esikohale- et kui pidi tegema üht, aga tegelikult oleks tahtnud teha midagi teist, siis tegin ikka tähtsamat.
Eeva
1.Mina õppisin Vana-Kreeka kultuurist.
2.Mina märkasin seda , et kõik mu klassivennad võtsid ennast kokku etendusel ja ei rikkunud midagi enda lobisemisega lava taga.
3.a.Minu arust õnnestus meil ettendus väga hästi.
b.Minu arust läks kõik hästi ja midagi ei läinud halvasti.
c.Minu arust kõige eredaim mälestus oli see kui sai palju nalja.
4.a.Esiteks ma tegin kostüümi valmis selleks , et näidend oleks huvitam ja teiseks ma olin nõus mängima meeste rolli , et poisid oleksid nõus mängima naiste rolli.
b.Minu arust mina tegin endast kõik, et tööd saaksid hästi tehtud.
5.Alusta lõppeesmärki silmas pidades-ma sain enda riietuse valmis õigeks ajaks .
Ole proaktiivne-ma andsin endast kõik, mis oli võimalik.
Sea esmatähtis esikohale-kui ma pidin lõpetama enda riided kodus, tahtsin ma väga minna õue enda sõpradega, aga me ei läinud kuna teadsin, kui lähen ei jõua õigeks ajaks selle valmis.
1. Ma õppisin Vana-Kreeka kohta: jumalatest, jumalannadest, Trooja sõjast jms.
2. Teiste juures märkasin seda kui hästi keegi näidelda suutis. Mõned lausa üllatasid.
3. a) Minu arust õnnestus koostöö enam-vähem.
b) Minul kui ka mõnel veel oleksid võinud sõnad paremini peas olla.
c) Eredaim mälestus on äkki riietele templite tegemine.
4. a) Ma aitasin teistele riideid teha ja andsin nii palju nõu kui oskasin ja kui küsiti.
b) Ma oleksin võinud kohe esimesel korral oma lina kaasa võtta võib-olla oleksin saanud kedagi veel aidata.
5. Alusta lõppeesmärki silmas pidades- nt kui tegin kitooni siis teadsin koguaeg milline ma tahan et see välja tuleb.
Ole proaktiivne- tegin nii palju ise kui võimalik.
Sea esmatähtis esikohale- et kui pidi tegema üht, aga tegelikult oleks tahtnud teha midagi teist, siis tegin ikka tähtsamat.
Eeva
1.Mina õppisin Vana-Kreeka kultuurist.
2.Mina märkasin seda , et kõik mu klassivennad võtsid ennast kokku etendusel ja ei rikkunud midagi enda lobisemisega lava taga.
3.a.Minu arust õnnestus meil ettendus väga hästi.
b.Minu arust läks kõik hästi ja midagi ei läinud halvasti.
c.Minu arust kõige eredaim mälestus oli see kui sai palju nalja.
4.a.Esiteks ma tegin kostüümi valmis selleks , et näidend oleks huvitam ja teiseks ma olin nõus mängima meeste rolli , et poisid oleksid nõus mängima naiste rolli.
b.Minu arust mina tegin endast kõik, et tööd saaksid hästi tehtud.
5.Alusta lõppeesmärki silmas pidades-ma sain enda riietuse valmis õigeks ajaks .
Ole proaktiivne-ma andsin endast kõik, mis oli võimalik.
Sea esmatähtis esikohale-kui ma pidin lõpetama enda riided kodus, tahtsin ma väga minna õue enda sõpradega, aga me ei läinud kuna teadsin, kui lähen ei jõua õigeks ajaks selle valmis.
Kommentaarid
Postita kommentaar